24h購物| | PChome| 登入
2004-09-29 21:22:46| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

會否太遲?????

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好害怕...真的怕一切太遲///

我知道我的暑假已經過去, 連9月也沒有了...
時間----我只有6個月, 我能否在6個月創做奇蹟呢?
唔係唔得既, 不過我一定要付出多1倍的努力才可以成功!

1倍!!

我信我自己是可以的
問題在於我能否專心, 能否心無雜念, 能否堅持到底
丁子媛我這個人, 要我成功不難, 但要失敗就可以好易, 如果我不能專心!

定力不夠, 內在情緒化是我的致命傷! 這些我令我失去時間, 失去專注力
自問, 我只要能專注, 我可以做得好好!

所以, 要創造奇蹟, 我真的要去自修室, 要去煉仙
我諗咁啦,
星期一同二:放學去自修室至6:00, 之後到婆婆家吃飯至7:30,溫到10點才返屋企
星期三:放學去自修室到6點半, 之後補習, 補完到自修室繼續至10點
星期四:放學去自修室至5:00, 之後到婆婆家吃飯至7:30, 溫到10點才返屋企
星期五:放學去自修室至6:30, 返家吃飯
星期六:落去神託會啦, 我怕唔落會浪費一整天呀!!!!!
星期日:上午去relax啦, 下午出去practical skill地獄式訓練

我真係要迫下自己, 呢句說話已經由我年頭講到而家了,
什麼timetable我都不想再定了, 我好怕我做不來時, 又再失望
我去到自修室就算是只去睡睡也好, 我都起碼不是用來做其他野啦
仲有一樣我要好好堅守的是

我在自修室時要關電話, 確保不受別人騷擾我!!!
我知道Brian 的sms是我的主要侵襲者, 我一定要忍痛的, 一定要!!!

好, 明天9月31日
我, 丁子媛, 就要試一次!!!!!祝我自己成功
我不可以給別人睇死, 更不可辜負別人對我的期望

只要有心, 一切都不算遲!!這句話是我自己說的, 我先要將它實現!!!

台長: Cindy
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文