24h購物| | PChome| 登入
2011-11-17 02:25:32| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

It's not goodbye

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

不是離別

若我永不再吻你的唇,麼樣

若我永不再感受到你的甜蜜,麼樣

那我要如何活下去?
有了你,我就歸屬的地方
有一天,把你回我身
但那天來臨以前,我的心是空的
所以我只好相信,你仍正在某地方思念著我
直到我離開的那天,

直到我再一次遇,那都不是告
直到我再你之前,我一直在這裡,想著那個時
假如
時間站在我們這邊就不再有
有一件事我法否,那就是,這並不是離別
認為我能夠堅強撐過去,就像雨停是要站起 
但是思念一人那,要堅強真的很
光流逝,我不能持下去了
你是否能一切努力,著去彌補我破碎的心?

 

 

 

It's not goodbye

 

Now what if I never kiss your lips again
or feel the touch of your sweet embrace

How would I ever go on
Without you there's no place to belong

Well someday love is going to lead you back to me,

But till it does I'll have an empty heart.

So I’ll just have to believe

some where out thereyou're thinking of me

Until the day I let you go

Until we say our next hello

It's not goodbye

Till I see you again

I'll be right here remembering when.

And if time is on our side

There will be no tears to cry on down the road

There is one thing I can't deny its not goodbye

You think I'd be strong enough to make it through

and rise above when the rain falls down

But it so hard to be strong when you've been
missing somebody so long

Well time takes time and I can't hold on,

So won't you try as hard as you can

to put my broken heart together again

 

 

 

 

台長: ♥ 香噴噴小38辣妹鬼 ♥

您可能對以下文章有興趣

人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ♥Music♥ |
此分類下一篇:裝忙
此分類上一篇:A song for you

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文