24h購物| | PChome| 登入
2004-01-14 14:09:22| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004年的第一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

04年1月14日 星期三 

我真係好耐無入過黎打日記or post下文章喇~唔知點解今日咁心血來潮會入黎打下野~

不知不覺就04年喇,呢年都好似唔知自己做過乜咁~可能個time-table o既關係啦,攪到個人都唔似番學o既~似part-time讀書咁,o係屋企/街/馬會o既時間仲多過o係學校...
不過,除左唔似番學之外,其實今年都幾開心呀~廿歲女,就可以歐遊左(我d fd成日咁講,就o係度打下啦!)、又得到好多想有好耐o既野、仲抱埋孫,閒時有bb玩下喎!你話呀~咁o既生活,夫復何求!?哈哈哈哈~~~遲下我要學elby咁~買金錶帶,咁就更perfect喇!!!

踏入04年,即係sem2都就開始,又要對住新o既time-table、科目、一d新o既lecturer...唉~sem1都已經過得危危乎喇...希望sem2可以順順利利,大家一齊向yr3進發啦,唔好晒左兩年錢錢嘛!

哈哈..「唔開心買鞋,落雨買鞋...」真係對唔住eric,本來應承左佢一齊買鞋仔過年,但...hahahha..呢排洗左太多意外o既錢喇~唔知eric有冇失望呢!?我知佢都ok想買架...最衰我啦~唔...到左下個月都唔知仲有冇discount喇...如果仲有,而我又有錢錢,我一定要問下佢仲想唔想買先得,我應承人o既野一定要做架嘛!哈哈...elby呀,阿yan呀,你地一齊買啦,四對會有10%off添架~係咪好抵先!?考慮下啦~俾一個月時間你地!呵~

☆★☆★☆★ShOpPiNg NeVeR EnD★☆★☆★☆


台長: Siuwankk
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文