24h購物| | PChome| 登入
2002-06-20 22:25:57| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好累的第三天...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6月19日 星期三 下雨

今日係特別的一日呀,因為我同阿康同ivan,仲有我個妹出去呀!去邊?就荃灣咋嘛~

我地三點幾出到去,首先行左x景新城先,行完已經5點幾喇;再行左新城市喎,o係o個度ivan用左好多好多的時間考慮穿唔穿耳,最後都係俾我地水左佢穿!哈哈!都唔明點解要諗咁耐,真係服左佢!

穿完之後呢,好攪笑咁去左過膠喎,過完膠又影貼紙相相,今次影得好正經呀...上次o個張攪笑d~

之後肚餓呀,妹妹話想唱k,我地就去左neway唱喇~o係k房時,我的power真係越來越少喇...歌都無乜點唱過.反而做左人地個枕頭,哼~佢就i得好舒服,等我下次收佢錢錢先~呵呵!!!不過我都i有住佢訓左陣,真係好舒服,差d訓著左...

今日真係好累好累呀,但聽日仲要10點出去探曹sir...唉...一係就自閉成個星期,一係就日日出去...下次分開少少可以嘛?

台長: Siuwankk
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文