24h購物| | PChome| 登入
2002-06-14 23:56:59| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今天的回憶 = 雞仔/鴨仔/蜘蛛俠

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6月13日 星期四 天晴(勁熱)

今日真係好好玩,好特別呀!因為...我跟左leo,ivan,威廉同阿康去馬場睇波呀!(中國對土耳其)呢次係我第一次同咁多人一齊睇波架,真係好好feel呢!
但好可惜啦,中國一球都入唔到...不過都唔緊要,下屆努力!
睇完波→等完阿康考試→就去左旺角買日本隊。佢真係好靚、好得意呀!我自己都好好好鐘意!本來講好同阿康一人買一個送俾朋友仔,但好可惜得番一個...真係多謝阿康讓佢俾我,唔洗我煩!
但整晚最開心的係~~~行女人街呀!因為...我地互送公仔俾大家呀!d公仔真係好得意呀!尤其係我隻雞仔呀!!!真係好過癮呀佢,我一望到佢,我就會諗起你地架!你地會唔會先?
你地會唔會記得今晚呢?我就會...我地行街、過馬路、街邊聽歌、笑d公仔、仲有街頭照相的片段,太開心了!好難忘~
ivan,阿康:真開心有你地呢兩個好姊妹,呵呵~~~

台長: Siuwankk
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文