24h購物| | PChome| 登入
2006-06-26 13:41:29| 人氣234| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

空手道宣傳片

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


各位朋友

最近,一位空手道朋友仔,拍左我心口一下後,要我拍左呢條新promo...

今次promo 既,係”香港大學空手道會",片長限定在兩分鐘內...

請click 內收看:

http://www.youtube.com/watch?v=6ptJVF_W1_4


你地睇完條片,請唔好問我:”做乜你出自己個名出左咁耐既?!”

事先聲名:我拍呢條片,一蚊都冇收過!

(收左既,係一餐飯同一對拳套...隨之而來既,係一大堆感謝...)

拍呢條片,唔多唔少真係純粹俾面師傅(片中講對白者),及該批空手道友人(上鏡學員)...

因此,喺冇銀收既情況下,唯一最大既reward,係出多自己個名十秒咁...

你如果鍾意條片,請forward 條link 出去,唔鍾意既,請話俾我知,等我下次有改進...

ps:只要你細心睇,你會見到我喺條片度出現左三次...因為塊鏡反左我出黎呀...真陰公...

台長: Lucia
人氣(234) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文