24h購物| | PChome| 登入
2006-03-03 19:58:35| 人氣173| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Ch.7-[錯愛]*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

...我聽到..kim係到叫我..
*我好想出聲..但係出ng倒..
我喊..喊得好勁..我ng知我下步我會點..
我會ng會bi人姦-3-’ 救命rrr!T^T
-我隱若見倒有個人打戈班仆街..然後抱起左我..
跟住我就暈左..我都ng知咩事!’
我醒返..就見倒..yennis..dior..
kiko* jacky..cryus..sisi佢地na..
’jacky:[你mo事a ma?]我:[發生咩事aa?]
*yennis:[你琴日bi班仆街捉左..佢地話你好d..
就dum低我..捉左你去..(yennis未講完,,)]
我:[下.,咁我有冇bi佢咩咩咩rr -口-?!]
yennis:[梗係mo..(我都安落d)..我地搵到你戈陣..
班仆街已經ng係到lu..]究竟係bin個幫左我?
’點知..kim出現左..*佢過黎問我有冇事..
jacky睥住佢 = =’佢地就係到對睥..
*kim:[你睥乜7?]jacky:[關你撚事rr..ng鋸咪打9我lor]
kim:[好rr..你叫我ge!]佢地就開始打起黎 = =’
我都廢事理佢地..但係我ng想佢地為左我傷感情..
我就大叫![喂.,仲細a!bin個仲打ge..我以後ng濕佢!]
佢地就停手luu.,我都知道左..jacky係中2我的..
我應該點做? ..但係..yennis好似中2jacky ..
*點解次次都係咁 -口- ’ ...唉..
yennis見到jacky為我同kim打好似ng開心咁..
我應該點算好?第1日 ..已經搞到咁...
神啊! 救救我吧 !

待續 !!

台長: W0NGˇSAN﹡
人氣(173) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文