24h購物| | PChome| 登入
2004-06-22 04:59:52| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

馬德鐘!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

六月二十一日 陰

今日訓到好晏,成十二點幾先俾阿nick 嘈醒,佢去搵lorna 傾napier o個o的嘢,諗住搵埋我去,我都係決定o係屋企灘抖下先算咯!之後再join 佢地!同老婆傾計傾到三點先出門口,同佢地行下街睇下嘢咁,仲行左好多冤枉路!

阿烈呢排無乜點聽shukman 電話,唔知佢係咪想吊下佢癮^^!攪到shukman 有時打俾阿nick 搵阿烈!估唔到阿烈都幾忍得手喎!不過小心玩出火!

之後就去馬德鐘生日會喇!個氣氛都幾好幾融洽,個個都好開心咁!我見到老婆開心我都開心啦!開頭都真係有o的唔知點咁呀,得我一個男丁!不過無所謂啦,陪下老婆嘛!^^仲同馬德鐘同台演出添!^^老婆比賽o個時鬼咁緊張咁呀!嘻嘻!可能係馬德鐘o向樹啦!唔係做咩對住少少人就咁緊張喎!

老婆咁鬼開心攪到我都開心埋添!^^

台長: 尚未設定
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文