24h購物| | PChome| 登入
2005-08-08 23:13:13| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

808* 祈求上帝對愛戀保佑..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

想了很久
還是要打DAIRY..

8月8*
今天..
今天的我..很累*

做功課做到朝早..
但係都未做晒* =V=
訓覺豬.. 訓到11點幾起身*
係度沖涼..
做左陣功課就落樓LU*

同嘉恩同學返學仔
[ 唉*.. 未做晒功課呀.. =( ]

返學悶左好耐
等到放學*
係TOILET執好個樣..
就即刻去沙田搵LG*

好叻叻咁搵到去沙田
[ 比預期中早到TIM呀* HEE.. =) ]

同LG行街街*
LG帶左我去SNOOPY LAND..
D SNOOPY好靚好得意
[ LG好得EE*.. 去左等姐姐扭波波 HA* =) ]

同左LG行左陣
去左食野*
[ 多謝LG呀*.. =)
唔知我地幾時可以用果張5蚊現金卷LEI?? XPP]

好開心好開心*
同LG走左去SASA卓悅
搞到佢成手閃粉 HAHA* =]

佢陪我搭到去中環
跟住就返屋企LU*

今日好開心好開心
但系 好支力好支力*


今天LG說我可愛
我說 LG比我更可愛* KEE..
今日不知為何特別地掛念妳..

我會俾信心妳
妳也要俾安全感我哇* >3<
而家LP都好掛住妳* =]

今天
妳又令我很快樂*
天天都是這樣子就足夠了...


上帝保佑*

遙望最敬愛聖母 沉默裡聽我細訴
在教堂謙卑祝禱 願我的苦戀得到好報
追尋天堂 而其實幸福伸手可碰到

這分鐘有你去緊緊抱著
不必怕有痛苦的下場
能被妳永遠當成男友不稀罕永生
沿途能捱過引誘

不信愛戀一切結果被神明主宰
難道不停祈禱身邊那位花心就會改
不要 祈求上帝對愛戀保佑
寧願去對情人
誠實與慷慨 
(維護與扶助)

不信愛戀不會變改亦頑強去愛
旁人別要拆散 一手將兩人分開 如像摩西分隔大海
(若你都想有人愛)
任哪個忠告妳共我或是沒將來
這一刻都 努力談論愛

誰若這秒說愛我 難道永遠也愛我
誤信魔鬼的很多 但我竟不想親手點破
多疑的人 還能談什麼方可安妳心
 
這分鐘有你去緊緊抱著
不必怕有痛苦的下場
能被妳永遠當成男友不稀罕永生
不必怕有痛苦的下場
不信愛戀一切結果被神明主宰
難道不停祈禱身邊那位花心就會改
不要 祈求上帝對愛戀保佑
寧願去對情人
誠實與慷慨 
(維護與扶助)

不信愛戀不會變改亦頑強去愛
旁人別要拆散 一手將兩人分開 如像摩西分隔大海
(若你都想有人愛)
任哪個忠告妳共我或是沒將來
這一刻都 努力談論愛

願有天主的祝福 
誰又可乞討祝福
扶持著慢慢一起上路 縱然天色不好去到絕路
(或是 做得到)
或地獄都一起跳舞
誰人在咒罵 都聽不到
愛情何用理閒人奉告
 
不信愛戀一切結果被神明主宰
難道不停祈禱身邊那位花心就會改
不要 祈求上帝對愛戀保佑
寧願去對情人
誠實與慷慨 
(維護與扶助)

不信愛戀不會變改亦頑強去愛
旁人別要拆散 一手將兩人分開 如像摩西分隔大海
(若你都想有人愛)
任哪個忠告妳共我或是沒將來
這一刻都 努力談論愛*

希望,,,
上帝保佑我們* =]

台長: siuchinggg*

您可能對以下文章有興趣

人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文