24h購物| | PChome| 登入
2005-07-30 00:36:23| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

CCCamp@長洲東堤

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25 - 27號入左長洲東堤既computer club camp,
好早就已經起身,拎住三個冰左既野去搵MI and Nam,因為要雪住d肉。
12點幾已經去到中環站,但呢個唔係目的地,
目的地係5號碼頭,
好彩中環站去香港站有一架行理車,
佢變左我地架車仔—搬凍肉!
去到香港站,出閘後又要自己搬喇,
經過兩層電梯,上到去city super,諗住買多包冰,
點知咁多凍櫃都冇冰賣....
唔緊要,行到出去ifc出面,望住5號碼頭,
楠一語:What the....
哈哈,佢大獲!因為佢拎得最重,仲要有n咁遠,
結果行左三至四個字先到....
其他營友慢慢出現,
最後等埋謙記,搭慢船入camp喇。

55分鐘既船程,入到去長洲,
見倒M記.....百佳....惠康....萬靈....watsons....仲有....
星展個logo同匯豐!
去到東堤,完全覺得去左住深水既舊屋....
就係咁......將其他人安排左o係隔離房後,
MI, Nam同我走去隔離屋,
越黎越多人,最尾幾個男仔靜靜地睇......叮噹!
H未入黎,有PS2但冇手掣,都四圍行下,同miss wong去左沙灘,
都傾左d野架喇~,
返去之後好快就到夜晚喇,部PS2亦都過左隔離房,
之後就係BBQ時間,個月光好靚,
但影倒好多都手震....
食完又傾左陣,又行下長洲其他地方,
H入到黎,班人開始打winning la...
結果我到四點幾先去訓....
但訓唔倒,因為......
差唔多7點醒左,坐下,hea下,10點同賢&謙記去左M記食早餐,
H同lcw都黎左,M記好舒服呢....
去到晏晝,cycling,
直到cat黎,我都準備出去上lcci course,lcci用一堂教晒bank rec,
原本諗住唔返入去,結果.....
梗係返返入去啦,
因為你詐!
返到入去佢地都係打下牌,winning就繼續winning,
夜多少少,去左沙灘傾偈,行海邊,very thz n sorry to 你,
結果佢地成班人去左踩單車,我同lcw行返去,
返到去,密謀搵肥貓出去買牙刷,當然,
出去之意不為牙刷啦....
去到seven,買左1枝牙刷2枝sub,去左東堤吹酒同水,
跟住傾傾下,返去擺低枝牙刷,再去seven,又買,
今次行過去西堤,行返去既時候,再買....
跟住就返去間屋,肥貓訓一陣教,我睇佢地玩UNO,
四點幾叫醒肥貓,同佢去搭頭班船,冇耐去左睇日出,
佢地成班都o係度,結果再飲多枝唔同味既,
佢地成班見個天好光都見唔倒太陽就返返去,
我?留o係沙灘等,結果俾我等倒,真係好靚!
當然有打返電話俾佢地啦。
影完相,返去睇佢地打winning,
我斷斷續續訓左1個鐘,因為根本唔想訓,唔開心到訓唔倒。

出到中環,miss wong話一齊去食野,原本諗住去,結果都冇....
俾miss wong叫我帶兩位陪佢入camp既同學去搭tsuen wan線,
途中我知道我冇得返屋企住,要去apm,
送兩位同學上車,我就去返搭我既港島+觀塘線s,
去到觀塘,食左2份吉野家既下午茶,之後返屋企沖涼訓教。

台長: Sing
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文