24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 15:41:16| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20 / 9 心有靈犀~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20 / 9 星期一

九點左右落到樓下, 見唔到你, 過o左對面巴士站等
點知...........hahaha~ 你o係後面出現~~~~~
你諗住去恵康撞我呢~

一齊去惠康, 買o左味千拉麵同龍蝦丸

返屋企煮麵麵~
o係雪櫃見到有蟹柳~ 又多一樣料~

d 麵o既味本身唔錯, 但係我煮得"林" o左d~


o係屋企hea o左陣, 落街街搭車~
一落去就有車車~

搭西鐵轉k16~
k16 個站好曬ar~
你遮住我......但熱死你na............

去Poly 交免入息審查o既表~
全程你都陪住我呢~


然後搭 112 ~
o係車上面食朱古力~~~~~

hee~~~~~ 去到銅鑼灣, 我覺得有d 餓~


我見到元氣~~~~~
你又話你o岩o岩都見到~
hee~~~~~ 咁就去o左食na~
係下午茶時間, 人唔太多~ 幾好~
食o左唔算多, 八碟~ 包括我好鍾意o既日式炖蛋~

第一次同你食迴轉壽司~~~~~

hee~ 一齊諗起我o地未唱過k 呢~

見到格離個婆婆將成杯雪糕放o左落杯熱水度...........
大概係杯雪糕太凍, 佢個孫食唔到......


食飽飽行city super~ hee...heehee~~~~~
o係放飲品o既雪櫃前面............
我o地睇中o左同一枝o野呢~ 同一時間伸手去拎佢~~~~~


繼續o係times square 度行~

見到對Nike鞋鞋, 我覺得襯你~
當我講梗o既時候你又話你鍾意o個對...........
hahahahahahaha~

兩個都呆o左呆~
hahahahahahahahahahahahaha~


搭"車立" 時見到對講日文 + 英文 + 廣東話 o既學生............
好勁ar~ 話轉就轉wor~


行多陣就搭962 返屯門lu~
又唔駛等車車~


o係恆福落, 搭505~
又要去上堂............





o個日有種幾特別o既感覺
係好o既感覺~

開心~ ^.^


夜晚你話俾我知......你又做o左件傻事............
又將我o既日記由頭到尾睇一次~

傻~

台長: Simona~
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文