24h購物| | PChome| 登入
2006-03-31 19:44:50| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Skipping Competition

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日過得好開心....
一返學就有"的搭糖" 多謝karAg
測完個中文.. 舒服唒~~
acct聽佢講左兩堂nonsense..
之後recess... hahaha
因為你我好開心....
...我recess先知今日係要開會.. ai..又開..
然後上去continue作戰! maths test again!!
仲有17個tests黎緊.. 佢應該係din左..
但係咁樣我會肯做多d係岩ge~
skip 左一陣.. 有問題.. ivy 同wynne同我地10個唔岩bit~
叫左kelly jim幫手..不過太趕喇.. 都係back to original grouping..
唉~gemma好興... 個個都唔係幾好心情...
好趕咁食左個sandwich....
雖然過程好辛苦~不過我好開心!
開完會又多一合"的搭糖"!! haha
不過我想食ice-cream多d! 你地又唔買埋比我.. 衰衰
下晝econ 3堂.. 好彩今日有group discusion..
初初以為篇article係英文.. 唸死佢地又派我出去講ga la!
點知~今日係中文wor!!! hahaa
of coz交比李小明啦~ 佢係中文debate人.. 中交朗誦人ma~
跳繩喇... 好驚呢.... 不過作左最壞打算...
第一次33下.. 第2次36下... haha....
開心死..... 我除左volleyball次外樣樣sports都死..
今次竟然咁樣.... 太高興了....
至少yona不可能再話我地無樣掂~哈
不過advisor未出現過...
可惜我地想cleong出現多過佢 =p
大家都累喇~ weekend累下跟住再搏過啦~

仲有!! 今日dicussion完左.. 人人坐番埋位..
唔知點解vlok同sandy ng冇move...
到vanessa已經講緊書... 佢地先move!!
move都唔緊要...
我唔明白點解佢地要選擇"捐木台底"lor!!!
笑死我同amenda!!!
勁係勁在無人discover!! 你地真係太din了吧...
捐ge路程仲幾遠tim... haha.......
唔好做傻事啦....

台長: AG
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文