24h購物| | PChome| 登入
2006-02-11 13:16:49| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月10日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日PE... BASKETBALL AGAIN... 下堂TEST擦板WOR.. DINDIN地GE.. 好彩VOLLEY BALL攞左FULL MARK JIE.. HAHA!

英文LISTENING真係悶死人呀! 就訓著就訓著咁... 不過就黎落RECESS我又好快咁執曬野.. 我隔離哥蹶都頂我唔順.. HAHA!! [我係咁GA LA! SANDY UNG!]

之後COMOPUTER.. 未做完ASSIGNMENT..12點就落去綵排喇... 都唔係我綵排其實.. 係PRIMARY TALENT SHOW.. 好得意呀D妹妹.. 唱歌又唔知D歌詞佢地唱緊咩WOR! HAHA.. 好可愛呢.....!!!! 個show應該一個半鐘做完.. 已經預佢會overrun ga la.. 但係真係唔使overrun咁多嘛....

落到playground已經1:46分...食左個飽..又上堂喇... i enjoy econ more than acct lor.. ai.. 哥個accounting panel今次仲唔死.. 都唔知邊d人咁白痴走去問d shop sponsor.. 不過我覺得係form5哥d... 不過都好ge.. 佢又走去鬧人..我地又有阿cell企出platform扮佢鬧人.. 笑鬼死.. haha!

econ堂我地break哥時玩---東南西北---呀!呵呵.. 原來我地隻手真係長大左唔小.. 成日玩玩下都跌左個東南西北出黎..哈哈!! 幾鬼準ga wor! 第一次佢叫我"佢講完即刻走!!!" 第2次就"直接同佢講唔鐘意" 第3次就"你奶野喇!!! 你有小小維意佢呀!" 哈哈!!! 超好笑... 一路兜巴com佢一路講都話有小小鐘意你lok! 癲ga tae真係..!

放學都係補習啦... 返到home食飯食icecream.. 日日都係咁ga la..之後好早訓左.. 好累呀!

台長: AG
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文