24h購物| | PChome| 登入
2006-01-16 16:55:50| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月16日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16號喇!!! 聽日就17號喇.. 咁我就會好好好開心喇..haha
因為有人返黎喇!! 哈哈哈哈.. miss so much....

雖然今日debate lost左.. 不過我地死都死得君君烈烈
哈哈... 個rebuttal超正啦! fiona did a great job~
nevertheless..we lost the game..
不過lua好型.. 伸隻手出黎比個fucking rebecca
跟住講,"congratulations.. but my hands are getting wet."
然後收番埋隻手... 串爆呀!! 哈哈.....
有d心涼...鬼叫佢講得咁開心呀..
自此之後我地都好hate佢lor..
佢係insult人..唔係debate..
佢係人身attack唔係對事..
but nobody cares~ haha...
我地淨係知而家relaxed曬.. 十分開心!!
hahaaa
又可以唔上堂半account.. 哈哈

afternoon econ堂悶到死
係break好笑..d secret detectives 已經唔再secret!
haha~






無奈今晚仲要做acc+中文research work+econ要睇書
maths我仲未交咋.. 唔識做呀..
佢地上個week交左喇... 點算!

台長: AG
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文