24h購物| | PChome| 登入
2006-02-01 12:15:21| 人氣204| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁祝下世傳奇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

感覺到阿詩在這齣舞台劇中,真是好用心!
服裝都是用紫色為主! 全部都好靚!
阿詩在入面,真是好型!
有她師父的影子!
好佩服她可以兼顧到又做又唱又跳,體力真是驚人!
她說過,會再一次做舞台劇,我期待下一次!

如果,等一個人等了20年,
雖然最後等到,但是對方的性別、身份轉換了,
可以再續前緣嗎?
愛一個人應該愛內在,而不是外在!
但是外表由女變男,縱然內在是沒有變,我自己都覺得好難接受的!

看到這一幕,我哭了!

小淇: 「 最初唔係諗住愛我,為什麼跟我開始? 」

小淇:「如果愛我是一個大話,唔該你將這個大話講一世,
講左就唔好俾我識穿,俾我識穿左就去補,
補唔到就唔好學人講大話! 」

阿祖: 「 妳一早都預左分手,所以妳都唔敢投入去愛!」

小淇: 「 有邊個想傷心,明知道會受傷害都唔去保護自己? 」

阿祖: 「 妳就是這樣了! 明知道會這樣,於是放少D感情,錫身D,
但是愛人愛得咁聰明,咁錫身,那些仲係唔係愛? 」

台長: 貓貓
人氣(204) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文