24h購物| | PChome| 登入
2019-05-17 07:55:17| 人氣383| 回應0
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【環球專上書院UCHE認可性】DSE唔合格都可以讀大學,入左UCHE,高登巴打冇呃人!

【環球專上書院UCHE認可性】DSE唔合格都可以讀大學,入左UCHE,高登巴打冇呃人!
DSE放榜睇到肥左英文, 其實考完果刻都預左, 升唔到大學亦肯定>_< 但又唔想咁早出黎做野, 問Google大神uwants discuss高登lihkg搵到間UCHE(環球專上書院)有Top Up Degree, 接駁澳洲大學University of Tasmania, 認可性都唔錯, 而且UCHE官網寫3.5年就拎到Degree
其實有頭髮都唔想做喇呢, 有能力就做尖子直入啦, 但又有幾多人真係咁叻, 讀書真心唔係強項, 冇得直入U 亦預左, 所以唔駛同我講乜鬼野唔好讀top up…. 好彩家人都支持我繼續讀書, 但就叫我自己搵學校, 因為都要學習對自己負責任, 於是我就上左UCHE度實境睇下會唔會係呃人黑店, 有冇中伏感覺好唔好, 去左UCHE周大福分校, 職員都好有耐性答我野, 其實學校環境比我想像中好, 咁當然唔會係大學咁靚, 但都係一個學習氣氛唔錯的地方
岩岩開左學冇耐, 暫時感覺都唔錯, 我會遲下再update 大家情況, 希望學習順利啦~~

台長: shuklau
人氣(383) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文