24h購物| | PChome| 登入
2005-02-17 03:34:24| 人氣14| 回應0 | 上一篇

◇不可能◇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

初初返到o黎hk o個陣你都仲好有決心、
覺得我o地冇可能再起返埋一齊...

中間有過好多插曲..........
你話自己心裡面有好多個,唔識分女性朋友同女朋友o既分別
好容易鐘意一個人
後尾我又再一次發現.......o個個係katie
原本有個字我一直唔想講出口,但係又最貼切
就係發"姣"!!!!
聖誕知你o地成班friends約好一齊過,
明知donald同我唔會一齊過,你都仲要o係佢面前問我會點過?!
會唔會覺得敏感o左d呢???
如果你唔係潤緊我,咁就真係想請問你係咪冇腦o架?!!!

但後尾知道donald原來有排成日走去佢公司樓下等佢
約佢lunch......
又轉埋同一個台--新世界、send埋晒d擺到明有 o野o既SMS
katie又芝麻綠豆o既濕碎事都send個message仔俾你,
起身、訓教都要send個message,好sweet o者~
成對熱戀中o既小情侶咁~
有次同你同佢3個人食晏,你好主動埋單
送佢返公司o個陣,過馬路,你淨係按住佢膊頭,送佢過馬路
有好多車,我過唔切,你頭都冇拎過後面望一下
之後,到站,你好順其自然咁o係你個袋o度佢個銀包出o黎俾返佢...
但係隔o左段路你就話要拖我.....你當我係d咩??

最火有日我o係你屋企,o個時我o地仲要已經起返埋一齊
o個朝katie send個SMS俾你問你做緊乜
我o係你身邊,你竟然都可以話o岩o岩起身無所事事、好悶,有咩做?!
擺到明想佢約你咁.......
好灰囉~~~

有日我話你知我會拎d o野俾你mami同還返件衫俾你、
之後再會出銅鑼灣.....
到你屋企俾o左樽薑茶你mami,你mami問我之後去邊,我答銅鑼灣
你mami就話:阿睿都係去o左銅鑼灣o咼,佢冇叫你咩?你出到去搵下佢na~
你同Hinson出o左去,又約Ivy又約Janis都唔搵我
仲同我講話根本就唔想出o黎.......o下?!咁你又咁好興致call咁多人出o黎..
厚住面皮打俾你問你o係邊...笑笑口打趣咁問你,知道出銅鑼灣都唔搵埋我o既..?
你冷漠無情咁答:o下,一定要搵你o架咩?唔想搵你咪唔搵你囉,唔駛點解o架o咼!
................................................................

心死過..


忽然間你返返o黎,話你冇可能再愛第二個...

可能..不可能.......呢?!!

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文