24h購物| | PChome| 登入
2004-02-29 22:04:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/2/2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇黎過lu~
我突然間覺得,如果我可以以後都唔係度寫野就好lu~
因為次次都係我同哥哥有d野先會黎~
今次都唔例外,哥哥好似出左dsi...
係咩si,我唔知....
我只係知同sure佢肯定唔會話我知.....
佢對我,永遠只係報喜不報憂,因為佢唔想我擔心,雖然佢知佢唔講我會更擔心...

我忽然間係度諗:如果我俾佢既印象唔係咁任性,咁冇用,而係成熟穩重,咁佢會唔會話我知呢.....

不過咁,我亦決定左,無論我將來我發生咩si,我都唔會瞞住我身邊既人,因為我好明白乜都唔知,乜都幫唔到,係度乾擔心既感覺....

點都好...我好希望我哥哥會知,無論發生咩si,我都一定會係佢身邊,即使我乜都做唔到,乜都幫唔到,但我仍會默默咁支持佢做既每一個決定~!
無他~只因佢係我哥哥~!

真係好希望佢會見到呢篇diary...(only呢篇好la!!)

台長: 尚未設定
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文