24h購物| | PChome| 登入
2006-04-26 02:58:53| 人氣171| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有首新歌呢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同呀媽仲有羅詠莊去大陸
今次又幾開心喎
我地一路都講好多好笑野
過緊關既時候
我同呀媽講我地一班同學
今日中午去食飯
比個呀嬸侍應搞到好爆笑
個侍應有鄉音架
當佢問呀和和同tommy要咩湯既時候
佢係話"要咩(康)呀"
由於我長期受到呀媽既訓練
所以我明個侍應講咩
但tommy就好搞笑咁問咩係(康)
果時我地個個都互相對望忍笑.....^.^

講返我同呀媽佢地上大陸啦
羅詠莊同我一人買一個木槺布丁
呀媽食我地D布丁既時候
講起我姐姐以前偷食羅白糕哥哥果D野食
哥哥話"有我D口水喎"
但因為姐姐貪吃, 佢會答"我就係中意食你D口水"
聽完之後我地都笑死

跟住當我地睇緊野既時候
詠莊話"點解大陸都冇新歌既"
呢個時候...
當呀媽聽完詠莊呢句之後
佢即時笑到收唔到聲
我同詠莊都嚇左一跳
問呀媽發生咩事
係咪傻左
佢話諗起我羅家雞哥哥細個果時
佢會唱"有首新歌呢~新鮮又熱辣"
就係因為呢首歌
令呀媽笑到收唔到聲
我地都好無奈....^.^!

再跟住
呀媽又同我地話當年
我地岩岩買完野飲
呀媽就話
"以前詠沁BB果時就會話要飲 hui hui (水水)
但詠莊就會話要飲鎖鎖"
然後我就同羅詠莊一齊試下講
點知完來好難講架
都唔知我地BB果時搞乜鬼架!

咁我地就continue啦
睇睇下野
呀媽話想買條裙襯返對鞋
跟住就話"點解冇(hu+e)色既...
其實佢係想話啡色
但佢好中意有時講野突豋講D鄉音咁
所以我先至咁訓練有素咋~

今日既大陸之旅又真係幾開心
全程都笑得太多啦
但最後只有佢地兩個有收穫
我就咩都冇買
不過算啦
我都冇野岩心水~




台長: 果子羊
人氣(171) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文