24h購物| | PChome| 登入
2005-08-08 01:14:11| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好朋友呀!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

七月尾捉我Standby飛七day長途..
好呀!呢個pattern我未飛過,

H.K.--> Anchorage (stay 1 day)
Anchorage --> Toronto (stay 2 days)
Toronto --> Anchorage (stay 1 day)
Anchorage --> H.K.

基本上我八月既roster係有呢個pattern,
我已經用盡心力打算調走佢!
因為我唔鐘意離開H.K.太耐...
點知當我都未調得走八月班機,
佢七月尾就比左呢班機做我既standby flight~

成班crew都無乜野,
但只係得我同另一個女仔空姐,
其他都係男仔,有d悶...
不過個女仔超攪笑,
程程機都好似hyper-active咁!
傻傻地ga..我已經係好嘈好active ga la,
佢係比我更甚!
真係一山還有一山高!

第一站去到Anchorage,
嘩...悶到呢...
Anchorage原來即係Alaska,
最出名係亞拉斯加蟹腳!
本黎打算買返黎請HIM佢地成家食、
以報答我個妹係L.A.時打攪佢地,
點知由於搬運過程煩複,
所以都係放棄左...

想同大家分享一段經歷...
我係Anchorage半夜訓訓下,
突然成張大床狂震!
我成個比佢震醒左..
心諗:"今次死啦...撞鬼tim!"
跟住成個彈撺身!
點知佢就停左..
驚驚地...唔敢出聲...

第二朝坐上shuttle bus都無出過聲..
突然聽到:嘩!今朝有無feel到地震呀?!
-________________-"
原來係地震lor~~~
真係唔該哂!
等我仲以為自已撞鬼...
驚到命都無咁...
但我記得當時我係好嬲咁彈撺身ga..
都幾惡..^^haha..

當由Anchorage飛去Toronto程機,
我成日都諗:
如果可以早D走就好啦..
呢程機除左個女仔之外,
D人又悶,好既呀姐又唔係我Galley..
我呀姐又唔係太好人,
都唔講野既..成日口黑面黑!
不過無關係,佢唔好亂發脾氣就得ga la..
總之D人一般..成程機咁長...唉!點挨?
除非之前班機有人病左要我頂,
咁先有機會換哂D人 and 早D走...

點知去到Toronto酒店當晚,
我收到公司電話!
因為之前班機有人唔舒服,
所以佢地決定調我早一班機走,
即係我可以早一日返H.K.,
仲多左一日假期!
最重要係連set crew都轉埋!
嘩!媽咪呀!好野~~~

之後就跟左班好好玩既crew返左H.K,
連我跟既呀姐都超級好人!!
係非常非常可愛既H.K.人,
其他Galley既呀姐都好好gar!!
我仲同大家係回程途中,
襯係Anchorage留多日既時間,
走左出去個Shopping Mall買野!
係A & F仲買左件好靚既Tee呀!

因為Big Sale既關係,
大家就買左唔少衫褲鞋襪!
我仲係大家既盛讚之下
買左一大副Sun-glasses!
以加入Him & Shirley既"型人造型"行列!
^^haha...真係型哂呀!掂呀!

返到黎HK.放左八日假...
好開心咁同我個好好朋友小HIM
and佢D朋友s成日出去玩!
都話佢見我多過見佢屋企人!^^haha...
我31/7返到H.K.,
1~2/8都同小HIM佢地+我個妹+Karis
一齊過大海!多得細佬call佢個家庭Driver
車我地周度去咋!^^heehee...我呢D認路白痴...

小HIM 20/8走啦...
等我同Karis都一齊swap機過去L.A.,
到時一定都會好開心jei!!^^haha

總括黎講,
呢排都好開心呀!
最開心係小HIM返左黎...
大家又可以一齊去做好多野,
去玩好多野...

介紹左個好姊妹Karis比佢地識,
然後大家又唔知點解勁快就熟到傻!
變左個大家庭!^^haha...
後日放假,成班約埋去小HIM屋企䰄飯仔啦!
好期待呀.....

PS:JoeY返左黎呀!!!等到啦!!

















台長: 小恩子
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文