24h購物| | PChome| 登入
2005-05-19 03:08:05| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Standby

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我覺得等Standby Call
呢種感覺真係好差...

聽晚8:00pm 開始
Standby到夜晚12:59am,
(連續6日,日日既standby period都唔同!)

對上一次Standby係兩個月前,
不過好彩都早少少比班flight我..
等我唔駛趕頭趕命咁走人..

上次Call左TPE既o/n同FRA,
(算好好ga la!雖然係FRA個SP勁差!)
今晚Anthony (唔係我地班既)
同我講話而家長途好少會早call你,
攪到我而家有d灰灰地..
因為我唔想rush到走...

Anyway..都係要聽天由命!
究竟我聽日幾時會知我夜晚去邊呢?
或者我會無啦啦去左羅馬bor!!
又可能會係Paris呢...
^^haha...比我發下夢得唔得先..

不過我希望佢call我,
因為我想走呀...
想走到好遠..
近排攪書䒷同書櫃
攪到人都癲..
D野亂七八糟!
媽啦係咁鬧鬧鬧...
鬧到我覺得已經無乜反應...-_-

所以唔想係度一陣..
靜d好..離開一陣..

我下個月如果順利既話,
可能可以帶埋呀妹過美國L.A.玩,
到時帶佢去Disneyland啦!
最好當然可以Join埋小謙同佢班friend啦!

管唔到我呢個家姐竟然可以
滿足到我個迪士尼Fans妹既夢想,
帶佢去Disneyland玩!
當然,機票係我出啦!
佢既旅費呢?!
都係我lor!^^haha...
不過無計啦!
玩得開心都無所謂既!
錢..係要駛得有價值!^^Yeah~

PS:祝我Standby Call好運...

PPS:我今日下晝(19/5)收到啦!
今晚係去L.A.呀!!22/5朝早返到H.K..
已經即時聯絡左小謙呢個小學中學同學兼死黨!
我一到左酒店佢就會獱車黎接我返佢屋企!
佢仲可能會帶埋我去睇concert!!!!
我買左好多零食比佢呀!


台長: 小恩子
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文