24h購物| | PChome| 登入
2005-04-16 04:40:01| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好姊妹聚會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝早係台北酒店門口,
幫襯賣呏飯好出名既檔口仔。

呢位叔叔朝朝五點幾
就企係酒店門口賣呏飯,
(因為第一set crew係五點幾走)
有三種味:傳統式(白色),健康式(紫糯米)、素食
分別係:台幣$25/$30/$25

由於料足兼好味道,
九成crew都會特登早少少落黎
幫襯佢買黎做早餐or當手信帶返H.K.

而我呢個咁為食既小朋友,
當然唔會放過任何有好野食既機會..
上次買左兩個,今次買左四個!

我鐘意食白色多D呀!
下晝返到H.K.分派所有戰利品
比幸福的人..覺得好開心!^^
(好彩撞正Lunch Time 返到...heehee!)

返到屋企同呀妹一人一啖咁,
唔駛一陣就食哂兩個紫&白既呏飯啦!
兩姊妹食得好開心bor!
當然啦!家姐特登早半個鐘撺身買gar!
(真係廿四孝家姐...)

夜晚又約左另一班大學好姊妹
去左尖沙咀和民食dinner,
勁比佢地串我上次帶大家去旺角
打邊爐唔識路...
唉...咁我真係認路白痴黎ga ma...^^haha
我自問真係成日蕩失路...

E.g.要去花園街,我只會識經先達,
再經圖書館過馬路..

如果一轉左第二條路,
我就會企左係度好徬徨...
無辦法啦!真係覺得好似周圍都差唔多...
所以有時係Outport出街都幾大壓力,
不過so far都未試過唔識路返酒店,
如果真係不幸地蕩失路,
我諗我一定會諗到辦法返去既!
大家唔駛擔心!^^haha...

之後去左"甜蜜蜜"食甜品!
(我叫左我最鐘意既炸芒果雪糕..$38)
仲撞到陳國偉呀!差D唔認得大家!
(以前我小學佢呀哥幫我補習)
最後仲去左間上樓Cafe傾計,
傾到差唔多十二點到走..

今日既行程都幾緊密,
但夜晚唔係好想返屋企...
未眼睏之餘,又想見下某人..
不過算啦...大家工作要緊!^^

PS:默默支持^^Yeah!






台長: 小恩子
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文