24h購物| | PChome| 登入
2005-08-10 01:07:15| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30-7-05 ~ 兩個出嫁的小公主 ~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30-7-05 ~ 兩個出嫁的小公主 ~

(考慮鰦好耐,先決定將呢張婚紗照post上來!哈哈!

今天呀~約了爆爆…嘻嘻…好緊張啊!!!今次是我第一次試婚紗呢!! (唔好誤會,我重未嫁住...都重未係時候,亦都唔知我真正的Mr Right出現了沒有…哈哈)

我們在沙田join鰦之後,就去她中環的公司了!!!買鰦我們的favourite…登登登登…熱浪薯片…一大包,打算在那裏一邊吃,一邊傾偈! 在上去佢公司之前,我地先去樓梯街度買左d "珠珠"~估唔到我地何家大小姐“竟然”會識做呢d野…哈哈!!!我未整過呢d,所以要請爆爆老師教我啦!!!另外,我突然又心血來潮想整好多小手工…但多數最後我都係無整到..哈!

上到去已經急不及待咁走去睇d靚衫!佢公司除左有婚紗之外,重有好多其他衫! 不過呢…啱一半唔啱一半! (爆爆肯定又o係度笑緊啦…!!!!) 唉…我真係寧願 “小”一點!我地重一齊著左同一條連身裙,影左好多相!好似twins呢?haha! 我睇中左一條DKNY的裙同一對鞋啊!!好靚好靚!

之後最精采莫過於試婚紗啊! Wa~ 好多好靚鮋婚紗呀!我地試左好多款!而我最鍾意係嗰套2件頭婚紗,同埋相入面呢一件Deep V 款 (爆爆又笑啦…) 好靚呀! 我地2個影左好多相呀!我地由3點開始試衫,試到七點半,wa!係未停過!好犀利啊!但之後要執返D衫就真係辛苦啦...D婚紗好重呀..我地連包熱浪薯片都未食,重話坐低傾偈…時間真係唔夠,太好玩啦

我地今日好似兩個出嫁的小公主!嗰一刻真係好有衝動想結婚!(註明:只係嗰一刻) 我諗緊如果有一日,我可以搵到一個我好鍾意而又對我好好的男人結婚,我諗真係會好幸福~

但係無奈...有時候...最鍾意嗰一個又未必對你好好;對你好好鮋人又未必係你最鍾意嗰一個...

又是同一個問題 – 我會選擇 “愛我的人” 還是 “我愛的人”? 我在問...

台長: 孫女秘書
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文