24h購物| | PChome| 登入
2005-07-11 14:17:40| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9-7-05 (上) 出擊..是時候了!!!!!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9-7-05 (上) 出擊..是時候了!!!!!!!!!

今日約左SaSa去Shopping,唔知發咩癲,可能因為心情唔好…我今日好想買野!這是否一個病態?哈?但我都好有節制o既,今次買完,呢個月都唔會買其他野啦..ha~

唔駛問,主要都係買新衫! 碎花裙仔,短褲,短裙仔,小背心,兩對靚鞋…耳環,米奇老鼠髮夾,由頭到腳都買齊哂! 我都覺得自己今日買野都無乜點諗過,但唔緊要啦,唔趁後生扮下靚,唔通等老左先扮咩?? 加上扮靚係令自己開心的,點解唔去令自己快樂???(爆爆:我地又話去玩o既?是時候了...hogan咁唔識死...是時候出擊了,我陪你...!!!!!)

講返今日…多謝SaSa送俾我隻粉紅色手表,我好鍾意呀!(^v^)…其實上次送俾你隻錶唔係好貴架咋,真的!今次你又送返俾我,傻婆!兩姊妹無計啦!!呢位老友,識左佢3年,係我同事黎架,亦係我唯一一個可以完全相信的人!識到佢係我o既幸運!多謝佢一直都咁照顧我,佢幫左我好多!

邊個對我好,我是知道的!邊個對我唔好,我亦都好清楚!

台長: 孫女秘書
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文