24h購物| | PChome| 登入
2005-05-12 23:34:02| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7 May 05 (上) Ron & 鄭嘉穎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7 May 05 (上) Ron & 鄭嘉穎

噚晚睇到報紙,知道阿Ron同鄭嘉穎會在大埔有個簽名會啊!結果我呢個小Fans,就好似D 18,22歲o既妹妹仔咁走去睇....哈哈哈....

好彩我在上層有一個有利位置可以好清楚咁見到個台!!個show未開始之前,我離遠見到鄚嘉穎同D Fans好close咁影相,佢又抱住D細路仔,又同Fans傾偈,好nice!本來都想即刻衝落去,但係我走開左個位會俾人霸左,加上一陣落到去佢走左咁我咪徒勞無功??

結果個show終於開始,woo~阿Ron呀...>o<...鄭嘉穎呀...好靚仔啊!陳豪都几攪笑!阿Ron比較cool,好似無咩笑容咁,唔知係咪因為紅左而變得"hill"呢?還記得一年前同佢影相時,佢好nice架...!!!不過可能佢性格一向都係咁,吱都唔笑!

到鄭嘉穎出場啦!wa!好靚仔啊!我好早之前已經鍾意佢架啦,加上之前播返烈火雄心佢都几鬼靚仔..!今日見番佢...我又開始鍾意返佢(唉...你睇你睇?女人几善變..之前先鍾意緊阿ron) 無辦法啦...佢成日都笑,好nice,好sunshine...又friendly,對fans又好...唱歌又几好聽...

當佢地2個唱完歌我都無心機再睇,我走去搭扶手電梯諗住"莊"下佢地入面個休息室,點知阿Ron咁o岩又係"莊"出黎呀!佢見到我呀...@v@...oh~~~~ 阿ron...

死啦...我覺得我鍾意鄚嘉穎多d添..hahah~~~ 你睇我只係post佢張相就知啦..haha!!!

另外就係,千其唔可以俾Kevin睇到我呢篇日記呀,佢一定話我去睇靚仔...!但係佢話點解自己會鼓勵個女朋友去睇靚仔,問得好...嗯...唯一一個藉口就係..鄭嘉穎都係叫Kevin..呵呵呵...2個都係一樣名,一樣o即..係咪??hahha

台長: 孫女秘書
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文