24h購物| | PChome| 登入
2004-12-05 18:24:43| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

IVE-LWL_baka篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都唔知點解要寫呢篇.
其實呢幾個都係今年先識既, 先講leo.
leo好靚仔架.我覺得.同埋覺得佢係一個好有上進心既人, 上進到好似我以前剛剛入去lwl, 諗住lwl只是個跳板, 踏上升u既路囉.咁當然自己邊有佢咁叻, 佢係叻到係在乎credit 同distdinion之間囉, 我只係希望pass, 攞到credit已經開心到high左......所以唉.......................今年要以佢為目標.......
其實有時候都好想好似佢咁, 有咁大既大志, 但可惜唔知自己真係唔係好似leo呢類既人.自己又無咩進取心....又諗唔到盡快消化將書讀入腦..........只係不斷咁死記, 雖然呢幾年已經開始少左死記......死啦, 又講埋呢d咁既野.
leo佢幾好架.雖然有好多人都覺得佢係一個斯文, 著重學業, 甚至係好戇居既人, 但係我覺得其實咁都正常既, 女人就依賴男人姐, 男人點可以唔著重自己既事業架.仲有佢其實有時候都好玩得架.其實有時候要了解人多點, 你就知道那個人同你所諗既係有一段唔同既距離.
就好似low c咁, low c, 唔知佢成日覺得以為我淨係鍾意fiona sit, 但係我唔止鍾意fiona架喎, 只不過比較多注意佢姐.仲有我鍾意cookies, 陳奕迅, 李克勤等....基本上我好多唱得之人都會喜歡.因為佢地一定有好多唱得好既歌.不過升左high dip之後少聽左903, 所以特定聽開幾個歌手咁解姐.所以有時會覺得low c, 佢睇野好表面....表面到極..........到極到話"乜你都識架?"
係, 我唔單止識, 我仲識得好犀利, 以前細細個聽beyond大, 到大個少少聽四大天王, 之後再聽陳奕迅, 千嬅.........到宜家了.不過聽台灣同日本就差少少了.
咁講真我只係講下姐.因為大家都係識左幾個月.又難怪人地會咁諗.你知啦, 人地係咁鍾意d台灣既明星.....真係有時見到masaki同carol係咁追............心諗追星會唔會太過........不過算啦, 人地難得來香港.....不過講到台灣既明星, 係唔係真係靚仔過香港既明星呢?我又覺得唔係.以前聽過有人話其實追外國明星係因為你唔知佢係唔係好人, 反而香港睇報紙知佢太多野了.咁咪無咁好囉覺得.
講到佢地兩個, 第一個俾我印象係.佢唔係做無記新聞架咩.陳嘉慧喎...點解咁記得係因為佢把特別的聲線囉.之後仲攪野, 無故去左非洲, 之後幾日個頭就攪成咁啦!但係好型.之後就講下m小姐, 其實佢好靜架覺得.同埋有d野我諗我同佢係有些分歧囉, 所以有時希望佢唔好介意啦.因為我講野太direct了.不過m小姐佢好好好細膽自己覺得.因為...........哈哈哈!唔講.

台長: 羅支威爾
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文