24h購物| | PChome| 登入
2004-06-09 01:47:04| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

i love you boy''z

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩, 呢個題目, 如果可以既話, 我可以幾晚講都講唔晒, 其實呢隊由少爺占同donald 一齊合作組成既樂隊由2002年(無錯, 係2002年尾)成立, 我還記得我聽了第一集, 本來覺得好無聊, 但覺得呀占又同當奴又一齊了, 心裡不知道那麼高興(因為在1998年少爺占同當奴已經一齊做節目, 可惜當奴因為不受重用係同佢以前(宜家唔係啦!)做節目悶到無得再悶, 再加上當時另一名勁人(宜家已經係茄里啡!!!你可以星期二晚都可以見到佢!)既蔡康年由新城重金禮聘到來商台, 攪到當奴變左無野做, 好多時都係做替工, 人地放假佢至做乍!!)
記得第一集, 話有兩條友, 一條叫陸加俊, 一條叫蔡輕麟, 兩個貿貿然去左一間唱片公司試音會(定係唱歌比賽???!!), 總之突然間有個叫訐揪怡既人話自己好鍾意呢個組合,就簽佢地喎, 同埋有個唯一一個歌迷架, 不過唔記得囉!!
到了宜家, 嘩, 真係諗都未諗過佢地真係簽公司, 仲要係英皇喎!!不過最重要係佢地俾人話係取代boy'z, 一個本來以攪笑為主既組合咁都有得出唱片, 情況令我想起十年前既軟硬天師, 兩條友唱埋唔知咩"廣播道殺人事件", 都唔知佢地唱乜, 宜家i love you boy'z似乎走上呢條路, 仲要宜家日日都要踩boy'z咁衰, 學完人地steven 雪一雪之後, 仲要話自己係用緊boy'z既資源來攪唱歌??!!少爺占, 你唔好咁攪好喎, 始終人地俾人雪一雪都好慘架啦, 宜家仲講咩叮一叮解凍添呀, 佢起碼都會雪半年照宜家情況!!!咁所以占爺你唔好咁攪呀. 再攪英皇即刻同你解約你就知死啦!!
最後希望i love you boy'z真係出到唱片啦, 哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!
(圖為蔡輕麟先生同我既合照, 希望大家知道邊個啦咁!)

台長: 羅支威爾
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文