24h購物| | PChome| 登入
2006-04-07 01:05:01| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

連續第三日去2%.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

連續第三日去2%.
不過今次係去A.p.m個間!!
六女:「琪,婷,敏,belle,u...我」
去了藍田,我將我第一次俾左你們!
吃冷?一個字「抵」!!
我們去了「美國冒險樂園」,
我,琪,婷 VS 敵人隊,
我們大勝!!
琪:「你唔知我細細個係邊度蒲呀?」-好爆
去到2%買了一件褸,
你們買到瘋狂了!!

現實歸現實,
見高拜見低踩,
我近排見到麻木了!!

然後立刻找我的媽媽買電話!!
然後君打來叫我陪她買衫,
又是2%????元朗個間冇靚衫既?
我們再過了屯門,
我連續第五次去2%!!
我差不多記得唒d衫了,
多謝君請我飲「許留山」!!
碰見apple and 芒果!!
然後再行置樂,
不停地提供意見!
哈哈!!下次再一齊去過!!

台長: sayuki
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 消費情報(網拍、網購、買賣)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文