24h購物| | PChome| 登入
2005-12-01 19:44:11| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

音樂熊熊~~~~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

金朝係反學個時,我拎左人地張野泥睇.....跟住我見到有個音樂熊熊好靚....咁點知係搭車個時,丫星就俾錢俾我去買.....^^....咁free lesson我就走左去rundle mall睇下有冇....點知rundle係冇個間野架...=.=....咁金日放學就同左丫星去買野,買完就反左屋企....金日放學冇去丫星屋企...><...咁反到去,我就同cuc話想去marion...咁食完dinner我地就去左lu....去到揾左好耐先揾到....一見到真係好鍾意...雖然係老公俾錢,但我諗左好耐好耐....我先決定買....因為真係好貴呀...><...但....thank you老公仔,我好鍾意尼份禮物呀,我會成日都拎泥聽架....多謝豬豬~~~~

台長: Sayaka
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文