24h購物| | PChome| 登入
2004-08-31 13:09:23| 人氣52| 回應0 | 上一篇

30/8~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無係度寫日記呀~***hehe^^
ytd 同中中傾電話呀~**講左好多野呀~***then...我就訓la...好支力呀~*今日都唔想起身呀~**好支力呀8~我低b ga.我以為阿媽番 p woe...mi 去搵佢law.點知佢番早wor.我無早餐食u...oh..gum 我就print番d wpla..再同老婆 蕉作一個好深情gei icq呀~**heeh^^ 我全程投入你懷抱呀~**then..我都無野做呀~*叫表姐swend番s歌俾我呀~**then...無野做呀*~*我都唔想online呀*~*好悶呀~*then....我heir下heir下,就出門 口1la... kawai 畢業呀**本來約左阿澔你樂富等ag ma..點知佢肚痛,所以我都係自己出去a..同中中傾電話 al..then.去到嘉倩同nicky都到左la...我地又上去 la..wa ..悶到呀~**真係好悶呀*~**then...7.45 完,要等到8.30先有得食aw...wa...根肚餓呀*~*講真ga..終於等到la..hehe^^ 我同嘉倩出去拎野食呀*~**then...食到,10.xx先走呀~***
返屋企lu...

台長: 叮叮~*
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文