24h購物| | PChome| 登入
2004-10-22 02:16:24| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放假前夕...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返2-10pm
返到去搞左陣支援站的電腦...
然後就入電腦室搵英文course的資料俾Ricky
到左3點幾...就開始打俾d學校o既升學就業輔導組老師
其中兩間聯絡到的...就send個year plan俾佢地睇
睇下學校有冇興趣同我地合作

同老師講下電話...打下program plan
好快就到夜晚...同Ricky,Takeming去餐廳食dinner
佢地兩隻野猛咁講"爭分奪秒"...講睇波
我就同Takeming個friend傾計...講佢返工的情況
到最後大家一齊講周星馳o既戲(唔記得點解講佢喇~)
愈講愈興奮!因為星爺實在太正喇!
遲d一定要睇「功夫」呢~

原來阿聊(Daniel)話一齊食的
但因為佢要趕住做野
所以最後都冇join我地
返到centre...我同Takeming,小志執士多房的資料
然後再將自修室counter的升就資料拿出大堂數同執恰
真係大工程!好彩得佢地兩個幫手呢!

放工後...我同Lydia,Eva去左九龍城食糖水
間野叫"金滿堂"...我地叫左三款share食
勁好味呀!!!
食下野...傾下計...好快就到十一點幾
大家臨走前仲意猶未盡...買了幾串串燒食
哈!真開心!

返到屋企都接近1am
但慣了夜返...所以冇乜所謂
難得聽日放假...唔知做咩好呢?
好想睇"龍鳳鬥"或"火海豪情"
又想去d特別o既地方(行下離島,郊外)
唉...不過都最後可能乜都做唔到
都係唔好諗咁多了
聽日先算~

P.S.由於我的舊同事芷媚格格話我唔寫佢...所以本人決定明天補番^.^

台長: 莎蓮娜
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文