24h購物| | PChome| 登入
2004-01-22 12:18:00| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

尊重並不代表好欺負 1.21.2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天又發生了一件很不順心的事...

平常Sandy 都會跟Morris 借作業, 不是抄, 是對答案~ 至於一些不會的呢? 因為時間不足, 我不想待在學校請morris教, so 就自己先看, then 明天跟他對我會做的那幾題的answers, and ask further Q's about something I still can't figure out. 我這個人雖然笨, 但我不喜歡依靠別人. 不會的, 會想要自己先想清楚, 找出不會的原因..再問人~

Monday, Morris asked me if I wanna borrow his hw; I refused, simply becuase I want to try the Q's myself first. And today, I've finished 2/3 of hw, and asked morris for his copy.. which Connie took already. And there I was, annoyed, cuz Connie is always weird when it comes to "borrowing" other person's hw from her. So I decided to find Ingrid, who did not show up as planed to lend me her "secret weapon" (Last yr ppl's hw).

So I went to Connie to borrow Morris' for 5 mins, during which I would go downstair to photocopy and give it back to her when she came down. GUESS WHAT? Originally, she was like: "OH, BUT I HAVE TO GO~!" ... 喔, 我想他不要就算了. 想不到~! MY GOD.. 他既然又接著說: "Why do you have to copy? Why don't you do your own?"

.... That was in front of many ppl and 他說的這些話一點都不符合情理. 請問一下, 我有要copy 嘛? Besides, 他手上那一份不是別人的嗎? 真不敢相信.. My "FRIEND" 說出這種話~! 在那麼多人面前.. 我真的是... 死心了~ 雖然他以前就常常出口傷我, 我也常常讓他, 畢竟, 朋友間一定摩擦, 只要一方退讓一點就好了~ 可是, 我受夠了...

Then, 他可能突然良心發現, 就無緣無故的把作業拿出來, 說什麼"那你快, 現在copy". 太慢了, this is not the first time, 真不知道你每次開口說話前, 有沒有用過大腦~

I will keep a distance from you, Connie. 我一直都很尊重你, 但這不代表你可以爬到我頭上來. 這已經不是第一次了, 人的忍耐度是有限的, please 不要做的太過分.

唉~ 無奈阿..

-Sandi

台長: Sandidi
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文