24h購物| | PChome| 登入
2003-11-23 01:38:54| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

時日無多

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然仲淨翻唔係好多時間,但係我都仲係好心散,其實係好驚架,信相個個都係呀,大家要繼續努力呀。

好worse咁我仲係成日諗住去旅行啦,陽光與海灘呀,久違了,想起午睡在沙灘上的感覺,多美好呀。不過發夢就有我份…

你睇我幾無聊丫,成日影我檯上面既野呀,無啦啦又會拿本法文書出來睇bor,讀果時又唔見我咁用心喎,去法國果時都已經證明左我d法文唔可以多過三句對話,宜家後悔都冇用啦。

根本我就係好心散,點算呀…

龍貓同pinocchio相處得唔錯丫…你話我係咪傻左呢

我呢排又係度諗,其實佢知唔知呢,或者係有無知過呢,其實對我來講,好似唔會再有咩分別,但係個人一無聊,就會無野揾野來諗啦嘛,點解我唔可以專心d呢,有諗過問下佢,但係會幾embarrased囉,仲有知道個答案來幹啥?哈哈,所以都係無囉。

台長: 喪丁丁
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文