24h購物| | PChome| 登入
2005-04-03 02:21:29| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Poor poor darling

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都唔知係我犯太歲定係我darling犯太歲了,好似佢仲黑仔過我咁…先係喉嚨發炎左好耐都未好,睇左n次醫生先好返dd,果頭又變左獨眼怪獸…真係可憐…不過我都好可憐,佢可憐同自己可憐其實都無乜無別…所以我都係犯太歲架啦…希望darling隻眼快d好返,唔係就真係有排擔心死我了…

近來覺得同darling之間的tension總是揮之不去…不知道是我自己本身有點天生缼乏安全感,還是這陣子有點情緒低落…總而言之,那tension就是在不知不覺間加強了…是我的問題嗎?

台長: 喪丁丁
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文