24h購物| | PChome| 登入
2006-07-10 00:59:14| 人氣99| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

塔門fishing~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

hehehehe~
好野~終於都有得同舟舟去玩la~
我地去左塔門釣魚魚la~

都未落船ja
就已經落狗屎la!!!
擔住umbrella釣lor!!
d雨又大又細咁
擔下又唔擔下咁
一放低傘就落大雨!
好玩野la個天
不過釣到雨又好開心wor~
呢條係我今日第一條釣到ge魚呀~
hehe~
係咪好叻呢~
不過公仔仲叻~
冇理過之下有條魚上左釣都唔知
仲要係一條麻斑仔黎ga wor~
好勁呀~

仲有呀~~~
我把新umbrella呀~~~~~
超級大雨過後.......
唔知做咩.....
變左超級好太陽lor!!!!!
好辛苦呀!!!!!
我寧願落雨la!!!
曬到我2隻手變左紅色
最慘公仔armarm先曬完甩緊皮又再曬過
紅到燒傷咁la!!
好犀利....腫tim la...
心...痛tim~

小小~我單眼你伸脷~
haha~
我地ge戰利品呀~
我有3條~
舟仔有5條呀~
好勁wor~

買左一斤虾去釣
釣左半斤都冇la~
haha

返到屋企~
即刻叫媽為我地烹調我地ge戰利品la~

亞媽係咁話d魚咁細點劏wor
hehe~實得ge~
小舟之前又係咁話要倒左d魚唔想拎返去好重la!
好彩~
有我ge堅持
大家先有d咁新鮮ge野魚食la~
hahaha~
幾開心~
老豆都笑呀~
我呢我呢我呢~~~~~~~~

我今日真係好開心呀~~~~~
好開心好開心好開心~~~~~
好開心呀~
真係好開心呀~~~~~
真係ga 開心到好開心lor~~~~

台長: ~小可子~
人氣(99) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

公仔
睇完你篇日記都好開心啦,係啦,呢日好開心啦!
我地荔枝莊,塔門都去左啦,下次去埋深涌就三度去哂啦^^~~
我好掛住你呀~~
2006-07-11 00:24:24
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文