24h購物| | PChome| 登入
2004-11-05 02:04:36| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

my boat!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日呀!
4/11!
我返a........................................
等左成日為放工!!
好彩中間又走左去聽一個鐘書!
好過冇!
食早餐我幾難過呀.......
食唔落......
o係度忍喊.....
成朝都唔知自己做咩......
搵唔到野做.....
想做o個d又比人做哂
人地叫我做o個d我又做到雞手鴨腳......
真係覺得自己好廢.....

算......
唔理.......
放工就開心la!!
.
.
.
.
.
.
.
.
因為
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
見到我愛人lor~~~~~~~~
hehe~

我陪舟仔行街買衫~
我今日冇買野呀!
都搵唔到靚裙....
小舟就買左衫la!
幾靚呀~
型lor!

我地sweetsweet芝士火鍋
真係好鬼幸福

之後返到大埔再sweetsweet豆腐花~
甜到呢~~~~

haha~~~
我遲d有一堂practical wor~
唔記得la真係!
含xxxxxxx
practice完跟住點呀?
要問返我個mentor先.....

台長: ~小可子~
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文