24h購物| | PChome| 登入
2004-06-27 03:43:45| 人氣137| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小學生@nomads

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/6
搞左好耐都搞唔成ge小學同學聚會終於都搞掂左la!!!
我地去左尖沙咀金巴利道55 號 Nomads
食buffet la!!!
好好玩ga!!!

hahahah~~~
好唔好食....真係要睇自己...
不過真係好好玩呀~~~
佢呢
好搞笑ga!
擺左好多生ge野o係度
跟住就自己執d野食
連調味都係自己執ga!!
執好就比佢炒
我整左好多野食呀!!!
唔似福建炒飯ge福建炒飯...
有星洲炒米~個樣幾似~~~~味就...都ok ge~~
仲有好多個pizza呀~~~
pizza好好食ga~~~
仲有黑胡椒清菜一碟~~~
好食wor~
同埋呀~~~
番茄炒蛋加牛肉~~
好好食呀~~~最滿意呀~~~~
之前仲有幾碟.....試ge...
唔好提la!!!

男班長幾好呀~~~
hahaha~~~
勁俾面la~~
我整咩都食呀~~
我問佢
"好唔好食呀??"
佢話"好食!"
hahahaha~~~~
我好開心la~~
不過佢地話男班長好敷衍....
我話唔係!!!!
一定唔係ge....
真係好食la!!!!!

hahahah~~~
我真係覺得好好玩~~
玩到比佢地阻止...
男班長直頭睇住我夾...
係咁叫我冷靜d...
我都唔係夾好多之ma.....
我見大家都唔郁咁又唔整野食....
咪我整lor.....
我整得咁開心...
唔好阻住我la....

唔~~~
食飽左影左相~~
走lu~~~
一路行一路傾偈一路影相幾開心~~
我叫男班長去同尹嘉麗石綺雯講下野
佢講左句
"我唔健談你知ga!"
hahahahah~~~
我真係知ga!!
我十年前已經知la!!!!!
就係因為咁....我就冇左童年....

仲有呀....
上左車之後....
sherman都已經感受到我o個時ge辛苦la hahaha~
跟住
我地唔知講開d咩la....
大家心照....
男班長就話佢有絕招....
絕招就係....
唔講野....
我死得la....
10年前就用絕招對付我....
佳寧講得arm....
我真係要檢討la.....

可能大家唔明白點解男班長會令我冇左童年...
就係因為...
我o個時係坐佢隔離....
但係.....
佢係唔會同我講野ga lor...
我好悶....
悶到咩記憶都冇左喇....
可能我地ge對話只係限於...
"可唔可以幫我執返支筆呀?"
男班長都話好似記得我地真係有句咁ge對白
haha!!!
真係想死呀!!

好彩la!!!!
我地走o個時好西利呀!!
落左車之後得我同男班長同路ma!
我地打破沈默呀!!
講野講到我地分頭行呀 hahah!
都幾難得...
冇再用絕招...

其實今日應該有12個人...
鄺慧妍同顏思敏放我地飛機呀!
不過都好開心la今日
我真係想知
究竟o個邊講d咩??
點解何小敏可以講咁多野ge???
仲好開心咁wor~~~
應該大聲d....同埋我地講la....

太長喇呢篇...
我要完喇....
講埋....
今日cast有我la, sherman, 佳寧, 曾智輝
希文, jenny, 何小敏, 男班長, 尹嘉麗, 石綺雯

台長: ~小可子~
人氣(137) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文