24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 17:21:34| 人氣141| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返學就死了....>︿<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉..返左2日學lu--><好悶呀.不過我有留心上堂的~><
我地班有大半班..sleeping!我冇呀...我算係留心果d了
我feel自己乖左好多~><因為之前我一定走堂的呀><!!!
我好乖乖呀..仲做筆記tim..返home 叫我的哥哥教我tim︿︿
不過這只是..開始..怕之的日子-.-;;我唔想呀...又過返d壞壞的日子><但乖乖會好悶的-.-’’唉!>︿<!!!點算呀!!!
我日日同d仔嘈(玩的嘈)妖~!!好僧男的~!其實schoold人好少知我是b的..-.-’’男一定唔知~!!因為我in school真的好女呀><!!係爆女~!!出街仔好多....︿︿wakaka
好累呀...日日讀書返home又要help home..!!有一日襪b
等我放school囉..o左嘴呀..o係地鐵站等左我9個字-.-’’
佢事後o係tel同我講返....><!!我..著住校服囉~比佢見到tim><!!!!醜死了~!!佢無啦啦泥左囉...我真係唔知嫁..嗚..><
唉...今日佢冇泥tko..唉...算了!!
ps:我要努力讀書︿︿

台長: 梁小賤
人氣(141) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文