24h購物| | PChome| 登入
2009-05-18 04:35:21| 人氣59| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

happy mother’s day~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年一度的母親節又來啦..

哦...

這一年為了給一個驚喜給mummy..

就回來macau..

哈哈..

嚇了她一大跳~~

最後...跟她去南苑喝個茶..就去黑沙走一走..之後..

就吃泰臣..

最後..回家了..

mummy..說了一句話..

"明天晚上姐父放假...一起吃飯囉...你的那一個返什麼更呀??"

哦..我想一想..

哇..mummy想見你耶...

下死我啦..

最後...

只好打給你跟你說..

你就...說ok.,,

唉..mummy說..dating了...這麼久都不帶她見..有點過份是也..

ok的..

那我最後..

就決定一起吃飯..

hehe..

我們遲到耶~~

明明是去高士德十八番..

哦..因為要配眼鏡..遲到了~~

唉~~

過份呀~~

不過還好啦..

hehe

吃飽把放在你家的cake拿來我家一起切一起吃..

大家好開心哦..

好好吃..thx rebecca...

"媽咪雖然面上又多左幾條魚尾紋..不過都係因為..要捱大我呢個化骨龍..先咁辛苦姐..當我聽到mummy升職..開心到爆啦..哈哈..更係啦..我mummy勁囉..!!同mummy過左咁多個母親節..我知...她最開心係..我地大家都安安定定..生生性性...加上而家有埋你...就可以齊整lu~~大家都好like你咁wo...不過出年ge一定更開心..因為mummy就來可以見我學有所成囉...我會畀心機..一定!!!!!mummy....母親節快樂!"

好high class 哦~~...正呀!!!
好好吃的一個豬軟骨拉麵~
 

好好吃的壽司
thx..rebecca design ge cake~~
好正...好好味~~
我至愛的美女..mummy
未來ge mummy~~
無聊+傻~~
 可愛的~~
哦..唔知做咩...

by bee~2009-5-mother's day~

台長: 傻婆
人氣(59) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

老公
哈哈...好開心同你屋企人食飯...不過真係唔好意思...第一次見你媽媽就遲到...唔好意思....下次一定唔會....中有唔知幾時可以叫你mummy做mummy呢...你屋企人中意我...因為我好lo...老婆...比心機a...一定要努力a...要學有所成...我知老婆一定得架...老公一直支持你...永遠守護你...
2009-05-19 18:34:03
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文