24h購物| | PChome| 登入
2003-09-01 02:30:00| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

梁漢文呀!趙頌如呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日一大朝早就要起身呀,我只係訓左個幾鐘,好眼訓。起身做乜?梗係賺錢啦。

一行人九點鐘去到展貿。我既工作主要係陪D人(主要係小朋友)射下波咁啦,初頭以為OK容易啦,但因為太容易喇,D人流實在多得可怕,射一球咪頂龍三、四秒,即係話一分鐘要Setup十幾廿次...同埋因為D小朋友不高的關係,好多時都要櫃起到同佢地玩,大脾好酸呀今日,不過我都係好開心,因為有好多小朋友,佢地玩得開心,就算自己辛苦,都是開心的辛苦;特別係見到有D小朋友(多數係小女孩)好有禮貌,會講「唔該」、「多謝哥哥」,聽入心都甜D的,HEHE...曾經有人和我說過,可能第時不能為我生BB,雖然自己口說沒關係,但係始終有點失望。可能我思想傳統吧..Anyway。

最開心的見到梁漢文呀!其實見到都頗多Artists既,有方力申、何韻詩、2R、梁漢文、趙頌如、黃伊汶。最緊要係梁炳后佢應我呀!「喂!點呀」,到梁炳、阿Yu佢地玩我地既攤位時,阿Yu佢企起我隔離和我傾計呀!勁開心!超緊張!佢高我少少,好香架佢。我第一次咁近距離炸,但好似大會話工作人員唔影得相、簽名等,可惜。

有D Slide都幾貪心,哈哈...明明係安慰獎,半半搶咁自己走去想要既禮物...「唔緊要啦!哥哥仔」搞笑的...

其實,我也頗喜歡昨天的自己,至少我敬業樂業..(自己讚自己..哈)

Mirror,我琴日見到一個勁似你既人,至少有九成似呀,佢企起我嗝離時,我仲諗緊佢係唔係你,超似的。

P.S.又有人認錯我係女仔...

台長: 思傲
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文