24h購物| | PChome| 登入
2003-03-26 02:18:07| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我(口係)阿謙屋企過夜呀!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六 ,今日阿Bonnie佢地哥組要開Thinking既會 ,仲會徵用阿謙既屋企tim(他是獨居的) ,所以我梗係都借d意入去.....玩啦!haha!不過哥日我遲左起身 ,所以我成五點幾先動身起程。入到屯門新城市 ,我不懂路啊!!Creamy叫我只要一直向前行就成了 ,結果...我還是迷了路...真蠢!哈哈~~之後 , 梗係他們接番我la ,之後我地就步行去友愛村la~~我地仲買左好多小食去tim , 好似去學校旅行咁。he..

由於佢地要傾presentation ,所以我同Shirley就睇電視 ,VCD...我都唔記得咩原因 ,我淨係記得我同shirley講"你信唔信你會笑到抽筋?"唔信",跟住我就不停咁"支"shirley ,支到佢勁笑勁尖叫 ,仲笑到紅晒塊面tim ...HAHAHA~~~傾完之後 ,就"起"屋打麻雀 ,唱K...仲睇左賭俠2002tim ,阿陸佢傻ga ,乜都可以笑一餐 ,仲超超超超超超超大聲tim!我地都玩到好夜ar,4am先落街食野 ,我仲(口係)阿謙屋企過夜tim ar呀!!!之後6、7點先撘巴士回家lei~~

台長: 思傲
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文