24h購物| | PChome| 登入
2004-03-31 02:28:23| 人氣80| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多謝各位友人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚我和樹仁友人們去了油麻地唱K,有阿陸呀、Creamy呀、魚呀、Shirley呀、Mandy呀、美華呀、仲有好耐冇見既阿謙同超耐冇見既Bonnie忝,很久也沒有這麼多人了!爭個阿勤就齊人了。今晚玩得很開心~~Hehe~~可能我很久也未顛過了..但一見到阿陸佢地(特別係Bonnie,佢好搞笑)就喪了似的..Haha,希望遲D考完試可以有時間再玩過啦。

仲有,佢地送左份我好鍾意既生日禮物畀我呀!有傑斯公仔同一套火鳳燎原呀!很多謝呀!不過好貴Wor...又破費了...多謝阿陸花了這心思,又多謝Bonnie在黎既途中和阿陸去買..hahaha..我知道的..haha。

阿謙話我一次殘過一次,Haha~~~希望下次見時會好D啦!

台長: 思傲
人氣(80) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文