24h購物| | PChome| 登入
2005-09-09 01:27:03| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我└真的受─傷了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好痛ar...真係好痛ar
arm arm同ceci本來仲好地地
但係e+...佢話要比佢冷靜返幾日
點解wor...
點解佢一定要提返以前d野wor
過左去咪由佢lor,其實我真係好在意le d 野ga
why 仲要提wor...
不論係小麗定係毛毛 ge 野!!
每次一提到le d 野
我地就出問題ga la
我好mo 奈lor
le d 都係好耐以前ge 事la
我好唔開心ar,佢仲係好鍾意陳xx ar...
唔通我永遠都得唔到佢個心
邊個可以help me ar!!
唔通我真係咁bad,mo人要???
我唸都係ga la...
唔知點解唸起媽打戈句tim "好想死ar!!"
我對自己e+完完全全咁失去信心lor
i am very afraid!!!!!!!!!!!

台長: ┐| ”小乳豬.>+=
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文