24h購物| | PChome| 登入
2004-11-12 00:55:03| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

promise

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我從來都不會在日記說半句我們的事...點解?因為不想說,不,正確黎講,係''唔想俾人知道''
我不會將我們的事告訴任何人,因為我們不像其他人,可以一齊行街,拍拖,我們是''long distance''...住在不同地方,呼吸不同空氣,看著不同的日出,只可以談談電話,玩玩msn...
前幾日,唔覺意同某個fr講左半句,佢即刻彈一句過黎''好難keep播'',聽完之後,再唔會同任何人講了,有好多人,無論善意or惡意,都會對某事評論,一說到這種事,第一個反應係''難keep'',跟住有一大堆理由去講點難keep法,又講某某個fr都試過,跟住又...
其實,呢d人講呢d話,極度不負責任.好了,倘若最後都keep到,佢地會話''勁喎,證明你地打風都打唔甩啦....''一係就細細聲講''咁都唔散得''..oh!如果keep唔住,佢地就話''都話唔得架啦''or''一早睇死你地''係度偷笑,以為自己係愛情專家......無論你地係太幸福,想伸多人地一腳,定係你地未有所屬..想一齊寂寞的話....''幹''plz shut up!!!兩個人既事關你地屁事!!
你話,有信心就得,我話,別欺騙對方,我唔知你點諗,勿論將來如何,至少現在做到了.....我還是相信感覺的!
就算,有一日真係不行,一定要我地自己決定,別被三姑六婆的咀巴來淹沒我們的承諾....如果做第幾號愛人也未免太難過了...

傻瓜

若我看你 你彷彿也看我
眉目擦過 已經對號入座
別說清楚 最驚一語說破
其實最愛不是我

你是動人蜜友 身邊公轉 心急得氣喘
獨自想與你 日與夜看海豚 玩樂園
我又越行越近 消失分寸 完全失預算
盼望你成全 更擔心給你揭穿

*傻孩子 殘忍到共你天天相對
 溫柔來對峙 暗戀得放肆
 如破壞友誼 變得很諷刺

 誰人知 如果我問你可不可以
 從頭來開始 放下友情來換愛情
 來成為情侶 你若明白請試試*

繼續做場蜜友 天天打轉 公開的暗戀
就像踩鋼線 漸接近到邊緣 尚未完
繼續蔓延伏線 擔心中斷 誰人可預算
怕未到團圓 已一早因你跌損

大了一天 也不會變
是我始終因你牽掛大半天
如在你身邊 誰也不看見
伴你一天夠快樂十年

我的戀愛日記

誰沒有心機 誰最喜愛你
未到一九九八跨過下世紀
仍沒有心死 仍欠點勇氣

從那天世界 完全屬你
愛埋藏在日記 你甜蜜那日期
約會然後再預期
期望下次 你不會說 別離

而我的世界 仍然屬你
我仍懷著志氣 愛原沒有限期
這夜仍舊要別離
無人望見 我輕吻那 空氣

台長: 尚未設定
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文