24h購物| | PChome| 登入
2003-04-07 21:51:30| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7/4~ever care

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日朝咁早去左溫書啦...
我本來叫左阿航morning call我
不過我又唔忍心日日都叫佢做人肉鬧鐘.so我情願佢訓晏d 啦

今日april 考hist 呀.so得我一個努力我既中史呀...不過好彩有ada 陪我study...因為佢都想溫書呀
而我個自修室既環境真係唔錯

好開心呀...阿睔and ada今日星期日可能都會陪我返教會呀..因為我叫佢地陪我囉.當然都要佢地有心返先得ga......總之神永遠都會歡迎我地.

今日好happy咁收到好多人既care message
有阿kim 既一個電話
佢好日都唔打電話比我..
好surpirce 囉....

仲有收到九龍城浸信會既導師既card 呀....佢叫我地努力woo...

咁唔可以少得我d 好朋友....and 阿航啦

好感動呀...原來係我打杖既時候..有好多人係背後支持自己

台長: 愛航
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文