24h購物| | PChome| 登入
2003-03-20 23:16:03| 人氣24| 回應0 | 下一篇

20/3~~我好憎落雨既日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝我收到我男朋友個morning call 叫我起身..因為我想起身跑步.不過佢叫我唔好跑..因為落雨oo.,咁我咪好乂安旨意繼續訓囉...訓到佢打左電話比我2次我都feel 唔到..我校左震機呀...

之後食完飯去左自修室study 呀...頂..落雨,,,搞到我個file 既notes 濕左少少...我都話我好憎落雨呀...

之後溫到4點半落下8樓打乒乓球...well 好開心呀.有個師傅仔教..佢叫..jacky 呀
relax 到5點幾啦..我都係時候上番去繼續溫書啦
今日真係比我個d gpa 玩死,,,成日都係共產黨,,真係讀到痴肺...

今日真係好好笑
.今日靈芝叫左april 陪佢剪頭髮呀
不過april 剪完番來好似好唔開心呀.因為真係剪短左好多
連佢都唔係幾接受到
我當然會安慰佢啦.不過頭髮係會長ya ma
算啦
班男仔又係衰d 既...笑人..唔詃佢顧下女仔既感受先得ma....

而家電唔到唔緊要
過多幾個月應該會冇問題
相信我啦...!!!!!
yeah!!!聽日又可以同男朋友拍下拖loo
佢話有野問我woo
唔知係咩呢???
好想知...應該都唔會難得去邊..
唔會難到我既..hahaha

台長: 愛航
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文