24h購物| | PChome| 登入
2006-05-30 20:12:12| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

投考空務員tips之3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好多謝大家來看,希望大家介紹比你的朋友去看啦.有問題要e-mail比我啦.

昨天講完好大慨的individaul interview的情況,今日講返我自己的經驗,好記得佢問我有冇坐過佢地公司的機,我就話冇,不過有坐過korean air同asiana air,佢問我呢兩間有咩分別同有咩要改善,我好坦白講後者的空姐後生d啦,有活力d,笑容都好d,宜兩間航空公司都好少中文的報紙同magazines,而且餐飲唔係太合中國人口味.佢又問關於我之前的工作,對我做crew有咩幫助,同如果我係我的boss,會覺得我有咩好處同要改善的地方,最奇怪係問我一生中邊一次係我最唔開心.不過我真係答左d好真的野,好似朋友咁...因而講到過左時間.

其實呢有幾樣野要注意:1.有時有兩個人一起in,雖然我那次是一個人,不過要有心理準備;2.英文要中上,唔好連自己的野都講言不達意,咁就唔係咁好;3.再一次要提甦大家講真野;4.宜家入來要懂普通話,不過可以溝通到就ok;5.請專重場合,著整齊西裝or套裝.

大家自然d就好易pass.之後我會講下其他airlines我所知的interview有咩唔同.

台長: Raphael拉菲爾
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文