24h購物| | PChome| 登入
2003-10-15 02:12:17| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14_10_03 晴~~開始凍啦

今朝十點幾先起身…擒晚幾點訓?!…真係唔記得….畫左陣畫….就見到有人上網~~~佢同我講對唔住@.@...…因為…擒晚無聽我電話….原因….係因為佢打呵欠時…打到”甩牙教”~~哈哈~~真係講都無人信呀@.@仲要話甩過四次~~~實痛死!!算啦~~原諒你啦~~哈哈~~~以後都唔好打咁大個呵欠啦~~~

今朝又逃唔過~~好嘈既時間~~~畫左兩幅SKETCH….即走~~好煩呀!!….返到學校~~~廿萬個無聊~~~兩點幾先開始,但三點幾走得~~~仲要我地食住瓜子黎crit…...攪笑!!要我地星期四有form model喎…邊度搵~~哈哈~~仲叫我地交之前個d喎~~~你既意思…唔係….上年個d呀~~~朱公子~~~下份project都係跟佢~~死得啦~~仲俾佢教三堂DT!!唔係呀fa~~~~ fa~~~~

之後,同fiola去左新城市(因為唔想返屋企!!)揀野俾佢媽媽~~好羨慕呀~~~

返到屋企…就見到….eeee…..轉左info~~

“我心中覺得重要...有感覺既人...
究竟係佢心中..有冇我既存在呢????”

哈哈~~好問題~~夠深呀….令我都不其然copy左係我info….好問題…應該有個好答案….其實…我都好想問呢個問題…..因為我自己都唔知個答案…..

我心目中…最重要既人…係邊個?….我係佢心中….又有無地位?……….究竟有感覺又代唔代表係重要?…感覺又係d咩?重要又係點樣黎衡量?….每日等你電話…等你既message…等你既慰問…等你既關心….?!

難道….感覺….就係基於一個字….”等”
難道….重要…就係…. 基於”等”既次數/數量嗎?!

我唔介意去”等”…但我….害怕.”等”…

害怕習慣….害怕依賴….如果可以一生一世等同一個人….依賴同一個人….我會覺得….係一種幸福….但….事實…..我知道…我唔可以再等………上天…..根本….唔容許我再等…..我知道!!我…..唔會…..唔想…..再依賴….再等…..”他”…..


“等”…..

究竟…..有什麼意思?……

可能….呢個info根本就唔係為我寫……可能…我都唔應該copy呢個info….

可能….要答案…..就要……”等”…..

但我知道…..一切都要….視乎上天的安排…..因為….我依然….相信…..天賜既感情…係最真…最深….最痛的…..


頭先亞泰又打黎….叫我聽朝叫佢起身…..我一口拒絕…..難道….絕….就係開始……………..


*搵唔到”喊濕枕頭”劇場版…歌詞tim…..好……有感覺…..

台長: 傻兔
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文