24h購物| | PChome| 登入
2003-10-14 02:09:16| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有苦自己知~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13_10_03 陰…而家好凍~~~

今日原本真係唔係好想返學…一來無得交CAD…二來DT堂~~悶爆…三來聽日個D Sketch>>>>唉~~好累呀~~~擒晚又成三點先訓…超累~~~

但今朝…有人叫我起身…真係好感動……因為我知道…佢返工真係好辛苦…而且佢擒晚…都係成三點訓…叫完我起身…又要再訓過…之後又要起身返工……呢d…行為……我以前都做過無數次…聽到佢把未訓醒既聲音…………………但…真係唔知……因為……就連我自己都唔知答案…

偶然諗起佢同我講個句日文AisHiTerU…就真係好好笑~~~(哈哈~~我問左GORDON家麻~~)~~但…算啦…唔諗啦…我知道永遠諗完,都係無結果……

講返今日啦~~雖然唔想返學,但…九點二返到學校LU~~可惜已經點完名…之後去左”一安士”玩3D scanner…始終都係我同18最合拍~~(哈哈~~可能係因為無左fiola同cancer姐)~~玩完就閃~~趕住去做功課~~頂~~無機用……之後就同18返108食早餐,傾計同打泰鼓啦(今日同18著左情侶裝~~攪笑!!約埋都無咁夾啦!!)~~1130即刻衝去電腦房~~唔洗1230…呵呵~~做完~~~又食飯~~但我同18都超飽@.@…無可能呀~~~

之後,我地就陪家姐,amy出去買野食~~見到d油~~更加飽~~但好想食雪條~~哈哈~~食到檸檬冰冰啦~~請埋18食~~哈哈~~今日都係用左四個大洋~~~但一上CAD堂~~~一黎就肚餓~~~勁食零食頂住先啦~~

返到屋企~~訓左陣(又係頭濕訓~~死未!!)~~胃痛~~今晚食左兩碗飯~~勁!!仲有七隻雞翼~~~雞翼殺手!!…之後就狂畫野~~悶!!~~~eee……今日無見過低能b喎~~可喜可賀!

頭先同媽媽頂左幾句…但無唔開心…因為唔係我錯!!

以前我都好小講自己屋企野俾人知(因為我覺得話曬自己屋企既事…醜事/好事都好小講)…係其他人眼中我地五兄弟姐妹都好似好開心……可能係既…要咩有咩…因為我地根本連要求係咩…我地都唔會知…想有要求,就會俾打俾人罵…由小到大都係咁…

某程度上…我已經開始討厭呢個屋企…一來…人…大左…真係想有多d自由…二來…呢個屋企…唉…唔想講…好醜自己知…晚晚有晚餐又如何…無意思…日日都罵日日都嘈~~~更加無意思~~好煩呀~~好討厭呀~~

但今次真係媽媽唔啱在先……你重男輕女我都算~~我認命~~但我都唔知點解…你可以咁無理~~難道係你眼裡面…個個仔女都好似低能咁…永遠我地所做既都係錯既…永遠都只有挑剔同批評…我次次畫親畫都要鬼鬼祟祟係夜晚畫……你估我想呀…做唔曬就要做家啦…次次你見到我d畫…咪又話核突…你估我真係好想close門畫野,”批”form,表board呀…我都唔係希望你讃我啦…”壇”小句我都已經好開心啦~~

明顯地你自己都覺得你自己過份…先無罵我…走返出房啦~~

攪成而家咁…都係你造成家咋…個個都好似自閉咁……完全唔理人感受…成日罵呢個罵個個……你累唔累呀…究竟…你想我地點呀…

台長: 傻兔
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文