24h購物| | PChome| 登入
2003-10-12 00:50:02| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我很蠢?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11_10_03 晴/陰

今日做過咩呢?….睇左兩頁書…畫左…兩幅sketch~~咁大把…裝左三次UG….都裝唔到>.<~~好麻煩呀…今晚食左咖哩蟹~~~超級好味!!食左兩大隻~~飽飽~~

@.@頭先家姐提我今日係11號啦@.@….之後我都無抱任何希望去Check下個account…係…係無多到錢錢既…send message都覺得多餘啦~~雖然我等錢用…但唔想攪到好cheap咁…三百蚊…我都仲有既….而且唔想因為咁…而再諗起佢….希望佢真係有佢既苦衷先唔還啦~~~寄望下個月~~~~自己搵到工仲好啦…哈哈~~

大師兄你唔好憫憫啦~~我知我蠢蠢~~~但如果….可以返轉頭….我相信…我都會照樣借錢俾佢…..我知你明白呀~~~

因為我始終係-----我……打唔打佢…對於我黎講…已經無咩關係…我唔想提佢…唔係因為我仲掛住佢/怕面對佢….只係…唔想再煩…因為我知道煩黎都無用…佢還唔還…根本我無辦法控制到….所以我都唔想再因為佢而影響我既心情~~~我更唔想因為佢而影響到你….明嗎?




大師兄--->….真係唔知幾時…可以見到面啦~~

18--->有咩….想同我講…就call我啦….無咩係解決唔到呀~~咩咩咩…唔好咁放棄自己喜歡既一切呀>3<~~~

次次--->星期一帶你返學校~~~好開心!!

麒姐姐--->…我因為尊重你….所以一直都叫你做姐姐…可能….真係我自己單純(唔好聽係---蠢)….我相信…你話唔會因為咁而避開我….我相信…. 我相信….你話兩日後會搵我…我相信….兩日之後又兩日….兩個月都黎….….電話,mail,icq…你好似完全消失左咁….雖然我買俾媽媽份禮物…唔係d咩貴重野…我覺得…只係一番”心意”,我只想親手送俾佢….但算啦!!勉強無幸福….

我從來無諗過…係你身上可以得到亞麒任何消息…可以得到任何利益….其實….可能…你已經我想理會我/ignore左我…..更可能….你唔會睇到呢段message….算啦…..

我只講句: 我尊重你所決定的一切….…係你地眼裡…我永遠都只係一個….細路女….我都唔想再打攪你地….

台長: 傻兔
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文